:: Da World Society ::


 
HomePortalGallerySearchRegisterLog in

Share
 

 Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..

Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
paan

paan

Male
Number of posts : 117
Age : 30
Localisation : Seremban
Registration date : 2007-04-24

Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..   Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Icon_m13Sun May 06, 2007 8:45 pm

berita terbaru untuk bebudak SPM 2006..


Keputusan UPU dah kuar..

check di laman web ini..


https://online2.mohe.gov.my/semakan/semakanspm/semakan01.php

moga2 korang semua berjaya...




_________________
Skate Is My Life
paan_skaterboi@yahoo.com
paan_skaterboi.bebo.com
Back to top Go down
http://www.mobile-frontier.com
paan

paan

Male
Number of posts : 117
Age : 30
Localisation : Seremban
Registration date : 2007-04-24

Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..   Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Icon_m13Fri May 18, 2007 8:02 pm

Sad sape geng2 yang ambik SPM 2006 yang dapat masuk U ni??

aku dah kechewa tak dapat ni...

mana la aku nak blaja ni????

_________________
Skate Is My Life
paan_skaterboi@yahoo.com
paan_skaterboi.bebo.com
Back to top Go down
http://www.mobile-frontier.com
akeybreakerz



Number of posts : 76
Age : 29
Localisation : death valley
Registration date : 2007-04-14

Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..   Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Icon_m13Fri May 18, 2007 11:02 pm

ileks paan.. ko dah buat rayuan lom?

pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig
Back to top Go down
paan

paan

Male
Number of posts : 117
Age : 30
Localisation : Seremban
Registration date : 2007-04-24

Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..   Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Icon_m13Sat May 19, 2007 10:59 pm

sudahhh..
melutut lagik!!
Back to top Go down
http://www.mobile-frontier.com
akeybreakerz



Number of posts : 76
Age : 29
Localisation : death valley
Registration date : 2007-04-14

Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..   Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Icon_m13Sat May 19, 2007 11:47 pm

ape la ko... lain kali x ya susa2 melutot...
ko sebut je akey... kejap tu jugak die yang melutot depan ko!!!

ko rayu mintak kos ape? jgn ckp kosmetik sudeh.... herherherhhh. kalo ko x nak gitau kat sini tanak ong len tau, ko bitau aku sorg je la.. ek? ek? ek???


pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig
Back to top Go down
paan

paan

Male
Number of posts : 117
Age : 30
Localisation : Seremban
Registration date : 2007-04-24

Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..   Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Icon_m13Mon May 21, 2007 5:51 pm

aku mintak engineering..
macam-macam bidang aku mintak..
kang aku ambik perhotelan baru puas hati mak aku..geek

tapi.......
satu pon tak dapat..!
waaaaaaaaaaaaa...........!!!Crying or Very sad

_________________
Skate Is My Life
paan_skaterboi@yahoo.com
paan_skaterboi.bebo.com
Back to top Go down
http://www.mobile-frontier.com
esaezzatinor



Male
Number of posts : 58
Age : 30
Localisation : Middle Of Nowhere
Registration date : 2007-04-14

Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..   Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Icon_m13Wed May 23, 2007 3:23 pm

hahah paan jgn memain klu ko rase perhotelan tu dah tahap cikai aku siap letak lg kos perhotelan time apply upu dulu..tu pun x dapat gak giler tol upu ni tu rase nak terjun bangunan je..
pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig
Back to top Go down
akeybreakerz



Number of posts : 76
Age : 29
Localisation : death valley
Registration date : 2007-04-14

Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..   Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Icon_m13Wed May 23, 2007 4:50 pm

adeh. illek.. tunggu rezult rayuan dulu seblum tejon.. misti dpt..
n papehal.. nak tejon kontek gua dulu. agak2 saving sgt kedit, sms sudeh... bgtau tarikh, tempat dan mase... k?? miskol2 xnak ah..

pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig
Back to top Go down
aFeeQue
Moderator
Moderator
aFeeQue

Male
Number of posts : 166
Age : 29
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-16

Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..   Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Icon_m13Thu May 24, 2007 1:06 pm

paan wrote:
AfeeQue, ko ni sape huh tak penah nampak pon time ko skolah dulu...?

ko kelas mane time form 2???Suspect


ako....
ade...

dak baek + skema2..

huhuh....

klas 2c..
Back to top Go down
http://www.myspace.com/fucky_funto
akeybreakerz



Number of posts : 76
Age : 29
Localisation : death valley
Registration date : 2007-04-14

Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..   Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Icon_m13Thu May 24, 2007 6:28 pm

ngko??? baik + skema2?? uweekkkk..

bukanke aku dak yg paling baik kat smk24.. dahla baik, pendiam, suke tolong cikgu, berakhlak mulia, x kemut ilmu, x penah x siapkan omework, dsbnya..

tp tu ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiikgu kate laaaa.. bukan aku kate....

pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig
Back to top Go down
Mr. Administrator
Admin
Admin
Mr. Administrator

Male
Number of posts : 385
Age : 33
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-06

Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..   Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Icon_m13Fri May 25, 2007 5:00 am

akeybreakerz wrote:
ngko??? baik + skema2?? uweekkkk..

bukanke aku dak yg paling baik kat smk24.. dahla baik, pendiam, suke tolong cikgu, berakhlak mulia, x kemut ilmu, x penah x siapkan omework, dsbnya..

tp tu ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiikgu kate laaaa.. bukan aku kate....

pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig

mcm terbalik jer..hahaha:king:

_________________
Back to top Go down
https://smks24.forumotion.com
akeybreakerz



Number of posts : 76
Age : 29
Localisation : death valley
Registration date : 2007-04-14

Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..   Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Icon_m13Fri May 25, 2007 4:02 pm

yg mr admin maksudkan terbalik tu ape? sikap ko ekh? ooooooooooooooooooooooooooo.... ngeh. rabbit

pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig
Back to top Go down
aFeeQue
Moderator
Moderator
aFeeQue

Male
Number of posts : 166
Age : 29
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-16

Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..   Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Icon_m13Fri May 25, 2007 9:10 pm

sikap ko le....

ekeekekkeke
Back to top Go down
http://www.myspace.com/fucky_funto
paan

paan

Male
Number of posts : 117
Age : 30
Localisation : Seremban
Registration date : 2007-04-24

Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..   Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Icon_m13Thu May 31, 2007 10:10 pm

akem ni selalu perasan diri der baekkk...
apahal ekkk???
ko nak ngorat sape kat sini akem??I love you lol!
cuba ko citer sikit..

_________________
Skate Is My Life
paan_skaterboi@yahoo.com
paan_skaterboi.bebo.com
Back to top Go down
http://www.mobile-frontier.com
aFeeQue
Moderator
Moderator
aFeeQue

Male
Number of posts : 166
Age : 29
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-16

Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..   Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Icon_m13Thu May 31, 2007 10:16 pm

huhuhuuhu.....

bkn la...

die cume ckp bende yg btoll~~
Back to top Go down
http://www.myspace.com/fucky_funto
paan

paan

Male
Number of posts : 117
Age : 30
Localisation : Seremban
Registration date : 2007-04-24

Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..   Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Icon_m13Sat Jun 02, 2007 4:14 pm

ko ni menyokong semacam je akem ni aphal??

korang ni mesti ada komplot tak senonoh ni...alien Suspect

bawak berubah la korang..No
apa nak jadi ni??cherry

_________________
Skate Is My Life
paan_skaterboi@yahoo.com
paan_skaterboi.bebo.com
Back to top Go down
http://www.mobile-frontier.com
aFeeQue
Moderator
Moderator
aFeeQue

Male
Number of posts : 166
Age : 29
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-16

Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..   Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Icon_m13Sun Jun 03, 2007 4:25 pm

ahahahahah......

mane ade ngookk...
huhu
Back to top Go down
http://www.myspace.com/fucky_funto
akeybreakerz



Number of posts : 76
Age : 29
Localisation : death valley
Registration date : 2007-04-14

Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..   Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Icon_m13Wed Jun 06, 2007 2:45 am

tau xpe.. aku cume ckp mende yg betoi jaaa.. muhahahaahaha

pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig
Back to top Go down
azwan89

azwan89

Number of posts : 3
Age : 30
Registration date : 2007-10-27

Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..   Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Icon_m13Sat Oct 27, 2007 6:02 pm

assalamualaikum
heyy...aku newbie
soo...slam kenalan..
aku xtau lak ader forum tuk smks24...
syabas...
aku skol pown smpai thp form 4 jerw...
hop korang leh timas aku...
ngeh3
Back to top Go down
aFeeQue
Moderator
Moderator
aFeeQue

Male
Number of posts : 166
Age : 29
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-16

Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..   Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Icon_m13Mon Jan 14, 2008 5:30 pm

adeh

forum neh da tak active ke hape
Back to top Go down
http://www.myspace.com/fucky_funto
Sponsored content




Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..   Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990.. - Page 2 Icon_m13

Back to top Go down
 
Hanya untuk yang lahir pada 1988, 1989 & 1990..
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
:: Da World Society :: :: Communication :: Chat-
Jump to: